Dm-levél készítés, Direkt marketing levél nyomtatás

DM-levél, Direkt marketing levél

Kíváló minőségű DM-levél készítés, direkt marketing levél nyomtatás kedvező áron

Marketinganyagok

 

A direkt marketingben használatos DM-levelek tervezése és kivitelezése is megtalálható a Folprint Nyomda szolgáltatásai között. Sok leendő ügyfél cégével először ezeken keresztül találkozik, ezért kell nagy figyelmet szentelni az ügyfélbarát, praktikus de mégis minőségi megoldásoknak.

 

DM-levél készítés

Nyomdánknak az ehhez hasonló megrendelések kapcsán több dologra kell figyelnie: legyen költséghatékony és legyen minőségi a nyomdai úton előállított DM-levél.

A DM (Direct Mail) levél megszemélyesítéssel egyedivé tett hírlevél vagy ismertető, akciós felhívás.

A DM-levél részei: levél perszonalizálva, boríték megcímezve vagy ablakkal ellátva, egyéb a küldeménybe kerülő nyomtatványok.

A DM-levél kampányok teljes körű lebonyolításához tartozik, a nyomtatványok és a borítékok előállítása, a gondosan előkészített adatbázis alapján történő nevesítés, a borítékolás, a küldemények postai bevizsgáltatása a postai költség optimalizálásának érdekében, és a küldemények feladása az postára vagy az OLK-ba (Országos Logisztikai Központ).

Gyakori DM-levél kiküldésnél érdemes azonos színes hátteret választani, mivel az nagyobb mennyiségben gazdaságosabban legyártható, és tárolható. Később, az aktuális változó szöveg pedig kisebb tételekben a megszemélyesítéssel egy időben nyomható a direkt marketing levélre.

 

DM-levél nyomtatás

A DM-levél legegyszerűbb változatai egy szín fekete nyomással készülnek, általában 80-90 g/m²-es vastagságú ofszet papírra. Ezek a legolcsóbbak és a gyártási idejük a leggyorsabb.

Az igényesebb DM-levél színes nyomással készül általában 80-170 g/m²-es pre-print papírra. A pre-print papírokra először ofszetnyomtatással kerül a színes előnyomat (logó, szöveg , akciós felhívás stb.), majd digitális nyomtatással a megszemélyesítés. A pre-print papírok gond nélkül feldolgozhatóak mindkét eljárással.

A DM-levelet C6/5 méretű (229x114 mm), szabvány ablakos borítékban javasolt kiküldeni, így a címzés a megszemélyesítéssel a levélre kerül, és nem kell a borítékot etikett címkével ellátni. Ebbe a borítékba grammsúlytól függően 8-10 levél is behúzható.

 

DM-levél kiküldés

Egy direkt marketing kampányban a postaköltségek csökkentésével ugyanakkora összegből több ügyfélhez, vagy színesebb kiadványokkal juttathatja el üzenetét.

A DM-levél feladásának díját a súlya mellett az egyszeri feladási mennyiség, a boríték mérete (szabványlevélként csak a C6 ill. C6/5 méretű boríték adható fel), a küldemény gépi feldolgozásra való alkalmassága, valamint a feladás helye is meghatározza. A DM-levél gépi alkalmasságáról egyszerűen, beküldött minták bevizsgálása alapján döntenek, melyről jegyzőkönyv is készül (2000 db fölötti példányszámnál van értelme).

A DM-levél közvetlen postai feladásának hátránya, hogy a postán csak készpénzzel vagy a küldeményt feladó cég postakönyvével adhatók fel a küldemények.

Az Országos Logisztikai Központtal kötött szerződés előnye, hogy a DM-levél feladásokat a Folprint Zöldnyomda közvetlenül a gyártás után önállóan is intézheti, és a nagyobb mennyiségű levélküldemény esetén az alaptarifánál kedvezőbb feltételek léphetnek érvénybe. A feladásonként 500 db-ot meghaladó DM-levél küldeményekre külön szerződés is köthető (KDM – kedvezményes címzett reklámküldemény), amely a feladó részére további kedvezményeket biztosít.

A DM-levél kampányzáró része a visszajött küldemények feldolgozása, a címlista aktualizálása.

 

Kapcsolódó termékek: borítékok, levélpapírok

 

Ha árajánlatot szeretne kérni DM-levél nyomtatására, kattintson ide.

Felhasználónév:
Jelszó: